Share
 
Gry
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Felix Lockwood

Felix Lockwood
Mod

Gry 2FtHWfM
Skąd : Chelmsford
Liczba postów : 785
Gry Empty
PisanieTemat: Gry   Gry Empty18.11.15 12:06

Kości

Gra hazardowa, polegająca na wyrzuceniu odpowiedniej liczby oczek na kostkach sześciennych, za co otrzymuje się punkty. Osoba mająca na koniec gry najwięcej punktów, wygrywa.
Każda kolejka, opisana w jednym poście, składa się z maksymalnie trzech rzutów. Za pierwszym razem rzuć pięcioma kostkami w tym temacie. Następne dwa rzuty są opcjonalne i służą przerzutowi wybranych kości – dokładnie opisz, które kości przerzucasz, inaczej rzut może nie zostać zaliczony! Celem jest uzupełnienie tabelki z punktami i uzyskanie jak największej ich liczby. Na bieżąco uzupełniaj ostatni wiersz tabelki, czyli sumę, żeby było wiadomo, jak ci idzie.


Kod (w poście najlepiej umieszczać go w spoilerze, bo jest długi - ale jeśli ci to nie przeszkadza, to nie musisz)
Kod:
<center><table class="tabela"><tr><td>Kategoria</td><td>Punkty</td></tr><tr><td><b>Jedynki</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Dwójki</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Trójki</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Czwórki</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Piątki</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Szóstki</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>3 jednakowe</b</td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>4 jednakowe</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Full</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Mały strit</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Duży strit</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Generał</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>Szansa</b></td><td> WPISZ </td></tr><tr><td><b>SUMA</b></td><td> WPISZ </td></tr></table></center>

Powrót do góry Go down
Felix Lockwood

Felix Lockwood
Mod

Gry 2FtHWfM
Skąd : Chelmsford
Liczba postów : 785
Gry Empty
PisanieTemat: Re: Gry   Gry Empty18.11.15 16:26

Rzutki

Tarcza i trzy rzutki. Cel: zdobyć 301 punktów szybciej, niż zrobi to przeciwnik. Nic prostszego, prawda?
Tarcza podzielona jest na dziewiętnaście pól, ponumerowanych od 4 do 22. Każde pole ma wydzielone dwie dodatkowe, charakterystyczne części – jedną na zewnątrz, drugą wewnątrz. Trafienie w główne pole daje tyle punktów, jaki numer jest do niego przypisany (a więc jeśli jest to pole 15, otrzymujesz 15 punktów). Trafienie w zewnętrzną część podwaja liczbę punktów (trafienie w zewnętrzną część pola 15 daje ci 30 punktów), a w wewnętrzną – potraja (trafienie w wewnętrzną część pola 15 daje ci 45 punktów).
Dodatkowe dwa szczególne elementy, to koło w samym środku tarczy, którego trafienie daje 50 punktów i pierścień wokół niego, warty 25 punktów.


Każda kolejka, opisana w jednym poście, składa się z trzech rzutów. Oznacza to, że trzy razy rzucasz zaklęcie i sprawdzasz, ile otrzymałeś punktów. Na końcu każdego posta umieść sumę wszystkich punktów, jakie do tej pory zdobyłeś. Jeśli jako pierwszy osiągniesz 301 punktów – wygrałeś.
Powrót do góry Go down
Mistrz Gry

Mistrz Gry
Specjalne

Liczba postów : 1032
Gry Empty
PisanieTemat: Re: Gry   Gry Empty28.07.16 20:48

Eksplodujący Dureń
W Eksplodującego Durnia może grać dowolna liczba osób. Wygrywa ten, kto pozostanie na placu boju jako ostatni.

Instrukcja fabularna:

Każdy kolejny gracz wykłada jedną kartę z talii. Jeśli wyciągnie kartę, która już wcześniej pojawiła się w rozgrywce, musi jak najszybciej dotknąć jej różdżką, wołając „Dureń!”. Jeśli zrobi to za wolno lub nie zrobi tego wcale, wyłożone do tej pory karty wybuchają, zadając mu obrażenia, a dalsza gra toczy się bez niego.

Instrukcja techniczna:

Każdy kolejny gracz rzuca jedną kostką opisaną jako Eksplodujący Dureń. W swoim poście musisz wyraźnie podać, jaką kartę wylosowałeś. Jeśli jest to karta, która już się pojawiła, rzuć dodatkową kością k10. Jeśli wynik będzie równy 7 lub więcej, byłeś wystarczająco szybki – fabularnie zdążyłeś dotknąć różdżką talii i krzyknąć „Dureń”, dzięki czemu gra toczy się dalej. W przeciwnym razie talia wybucha, a rodzaj otrzymanych obrażeń zależy od ostatniej wyłożonej karty. Dalsza gra toczy się już bez ciebie. Karty liczy się wtedy od nowa (jeśli wyłożona po wybuchu karta powtarza się z tą wyłożoną przed wybuchem, nie ma to znaczenia).
Gra w Eksplodującego Durnia jest umiejętnością, którą można rozwijać. Jeśli chcesz, wpisz sobie w skrytkę jako umiejętność Eksplodujący Dureń (0). W nawiasie zapisana będzie liczba punktów umiejętności. Za każdą rozegraną grę możesz dopisać sobie jeden punkt (samodzielnie, administracja nie będzie umieszczać wpisów z tymi punktami). Jeśli uda ci się wygrać grę, w której brały udział co najmniej trzy osoby, możesz dopisać sobie dwa punkty.
Za każde pięć punktów możesz dodać sobie 1 do rzutu kostką k10 na refleks. Obowiązuje przy każdym rzucie.

Możliwe obrażenia:

2 Fragment karty głęboko rozcina ci policzek, pozostawiając krwawiącą szramę, która zostanie z tobą przez kolejne trzy wątki.
3 Końcówki twoich włosów zaczynają się palić. Ten zapach towarzyszyć ci będzie nieustannie przez cały następny wątek.
4 Resztki spalonych kart osiadły ci zaraz pod paznokciami, przez co wyglądasz, jakbyś gołymi rękami przekopywał ziemię, a potem ich nie umył. Może je ukrywaj przez następne dwa wątki? Bo usunąć nie usuniesz.
5 Gryzący dym dostaje ci się do oczu i przez następne dwa wątki będziesz widział jak przez mgłę.
6 Wybuch chwilowo uszkadza ci słuch – w następnym wątku nie będziesz w stanie nic usłyszeć.
7 Na całej lewej ręce pojawiają ci się bąble jak po oparzeniu. W kolejnym wątku napełnią się płynem, a w jeszcze następnym wreszcie znikną.
8 Twój nos zaatakował słodkawy zapach starości, kurzu i pleśni. Zaskakująco przypomina zapach starych książek, więc jeśli go lubisz, będzie ci łatwiej przez następne trzy wątki, podczas których będzie ci towarzyszyć.
9 Twoje brwi zmieniają kolor na zielony. Przywyknij, bo zostaną takie na dwa wątki.
10 Jeśli spojrzysz w lusterko, odkryjesz, że wyrosły ci rogi. Takie niewielkie, ale trudne do ukrycia. Zostaną z tobą na trzy wątki.
J Obyś nie był zbyt przywiązany do swojego koloru oczu, bo tęczówki zmieniły ci się na neonowo różowe i nie zmienią barwy przez cały następny wątek.
Q Wybuch kart stopił ci wszystkie guziki. Wszystkie, każdy jeden. I jeśli przez następne dwa wątki spróbujesz jakiś na sobie zapiąć, to będzie tak samo.
K Jeśli nie pamiętasz, kiedy ostatnio bolał cię ząb, to twoja pamięć zdecydowanie właśnie została odświeżona. Bardzo mocno. I to jest ból na trzy wątki. Potem minie sam.
A Przez następne dwa wątki nie będziesz w stanie zrozumieć ani jednego zapisanego słowa – jakiś drobny uraz w mózgu, nie przejmuj się, później samo przejdzie.

Karty funkcjonujące obecnie są robocze i zostaną podmienione na autorskie, jak je kiedyś zrobimy.
Powrót do góry Go down
Sponsored content



Gry Empty
PisanieTemat: Re: Gry   Gry Empty

Powrót do góry Go down
 Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Erised :: Prolog :: Organizacja :: Mechanika-
Skocz do: